Nye elever og forældre

Skolestartende elever skal indskrives digitalt af forældrene. Indskrivningen sker i en periode fra december året før skolestart til januar i året hvor eleven skal starte i skole. Der udsendes brev herom i forældrenes e-boks forinden indskrivningsperioden starter.

Forinden skolestarten afholdes der et møde, hvor ledelse,  personale i 0. klasse samt SFO er repræsenteret. I modtager en indbydelse til dette møde i jeres E-boks.

Øvrige nye elever og forældre mødes med skolens ledelse og kommende lærer inden skolestart. Elev og forældre præsenteres bla. for skolens undervisningsprincipper og eleven fortæller om sig selv. Der bliver aftalt tidspunkt for start på skolen.

På mødet kan der eventuelt være mulighed for at få en rundvisning på skolen og møde den kommende klasse.

Forinden mødet vil det være en fordel - hvis I har udfyldt vedhæftede indskrivningsblanket.

Indskrivningsblanket2019 ny.pdf

Shape Created with Sketch.